ESHGHAM





درد و دل

آثار بجا مانده از يك عاشق :

نويسنده :

دوستان

دوستان عاشق

موضوعات :

آمار وبسایت :

لوگوها

کدها ی مورد نظر
دنیای عاشقانه

از تو به آسمانها رسیدم ، شدم خورشید و بر روی دنیا تابیدم !

از تو به دریاها رسیدم ، مثل یک موج خروشان در آغوش ساحل قلبت خوابیدم!

از تو به عشق رسیدم ، عاشق شدم و راز عشق را فهمیدم !

از تو به همه چیز رسیدم ، شدم همدلی برایت و همه درد دل هایت را شنیدم!

از تو به فرداها رسیدم ، خوشبختی را در کنار تو بر روی صفحه دفتر عشق کشیدم!

از تو به رویاها رسیدم ، در خیالم به حقیقت رسیدم ،

تو را لمس کردم و طعم عشق را با تو چشیدم!

روزها میگذرد ، لحظه به لحظه با تو شیرین است ،

زندگی ام با تو همین است که من رسیده ام

به جایی که دلم نمیخواد هیچگاه ترک کنم این

دنیای عاشقانه را!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









نويسنده: POUYA مورخ: جمعه 10 آذر 1391برچسب:دنیای عاشقانه, در ساعت: 14:20
|+|

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
عاشقمی